De beloftes van Maybelline, voor jou en de planeet

Bij Maybelline willen we jou voorzien van jouw favoriete make-up producten, zonder uit het oog te verliezen wat de gevolgen zijn voor jou en onze planeet. We hebben respect voor de limieten van de aarde en werken hard om onze activiteiten hiernaar te transformeren. Dit doen we niet alleen. Met collega’s van verschillende afdelingen en teams binnen L’Oréal Nederland en internationaal werken wij aan verschillende duurzaamheidsprojecten. We zijn er nog niet, maar we zijn op de goede weg, voor jou en onze wereld.
  1. VOOR DE WERELD

    De opwarming van de aarde gaat gepaard met grote veranderingen in het milieu. Deze veranderingen brengen de wereld en haar inwoners in gevaar. Daarom ziet Maybelline, als een van de grootste make-up merken ter wereld, het als haar plicht om consumptie te verduurzamen en bronnen te beschermen voor toekomstige generaties.

    Ontdek wat Maybelline doet voor de wereld

  2. VOOR JOU

    Maybelline brengt de nieuwste trends vanuit New York naar jou via onze nieuwste producten. Maar we streven er ook naar dat onze producten consistent van hoge kwaliteit zijn en de prestaties leveren die jij verwacht. We zijn continu op zoek naar het vinden van de beste ingrediënten voor jou en je huid. Effecitiviteit, kwalititeit en veiligheid staan hierbij voorop: je kunt jouw favo Maybelline producten met volledig vertrouwen gebruiken!

    Ontdek wat Maybelline doet om de beste producten voor jou te creëren.

De L’Oréal Groep


Maybelline is onderdeel van de L’Oréal Groep; wat geldt voor L’Oréal, geldt daarom ook voor Maybelline. L’Oréal streeft naar een verantwoordelijk en duurzaam business model. Elke dag is L’Oréal opnieuw actief bezig met het behalen van haar doelen en streeft ernaar om een positief voorbeeld voor anderen te zijn. L’Oréal wil verder gaan dan enkel het transformeren van haar business model en heeft daarom een nieuw duurzaamheidsprogramma opgezet: L’Oréal For The Future.
Ontdek wat de L’Oréal Groep doet op het gebied van duurzaamheid.
Oeps, het lijkt erop dat je niet bent ingelogd! Of maak een account aan.